Klachtenprocedure
Bij RE Solutions vinden we het belangrijk dat cliënten zich gehoord voelen en dat eventuele onvrede serieus en zorgvuldig wordt behandeld. Mocht u ontevreden zijn over de begeleiding of werkwijze, dan vragen we u eerst het gesprek aan te gaan met de betrokken begeleider. Een open gesprek kan vaak tot verduidelijking of een passende oplossing leiden.
Lukt het niet om samen tot een oplossing te komen, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen via info@resolutionszorg.nl.
Vermeld daarbij uw naam, contactgegevens, een omschrijving van uw klacht en wat u graag zou willen dat er gebeurt. Uw klacht wordt dan zorgvuldig beoordeeld en binnen een redelijke termijn opgepakt.
Als u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, heeft u de mogelijkheid om de klacht extern voor te leggen. In de jeugdhulpsector kunt u hiervoor contact opnemen met Jeugdstem, een onafhankelijke organisatie die jongeren, ouders en verzorgers ondersteunt bij vragen en klachten over jeugdhulp en u kan helpen bij het indienen bij een klachtencommissie of vervolgstappen. Meer informatie en ondersteuning vindt u via www.jeugdstem.nl.
Het complete klachtenreglement van RE Solutions is als download beschikbaar via onderstaande link.